
Toen ik als klein ventje aan mijn toekomst dacht, zei ik tegen mezelf; ‘ik wil een bedrijf hebben in auto’s en daarmee veel geld verdienen!’ Toen dacht ik nog niet aan het leveren van kwaliteit, iets kunnen betekenen voor mensen of bedrijven. En zeker niet aan het hebben van een enorm fijn team van professionals. Hoe anders kan dat beeld jaren later zijn. Eén ding klopte wel: ik heb een bedrijf.
Trots
Word je trots van een hoge omzet? Wil je alleen maar meer trajecten binnenhalen? Nee, dat is het niet! Ik werd deze week pas écht blij van de brief die ik kreeg van het UWV met de uitslag van het klanttevredenheidsonderzoek. Die klanttevredenheid is een onderdeel van het contract dat we met het UWV hebben. Over de periode van 1 april 2018 tot 31 december 2019 gaven kandidaten ons het volgende cijfer:
Een 8,2
En ja, dat geeft mij écht een gevoel van trots. Wij begeleiden mensen weer naar werk waarbij het niet vanzelfsprekend is dat ze morgen weer aan het slag kunnen. Dat je dan nét dat stukje extra kunt bieden waardoor het perspectief er wel weer is, of misschien zelfs al die baan die wél past… dat is dankbaar werk. En ook nog eens bekroond met een mooi cijfer. Kan niet mooier…
Onderzoek onder werkgevers
Dit jaar willen wij ook een KTO gaan uitvoeren onder onze klanten; de werkgevers van onze kandidaten. En ik verwacht daar misschien nog wel een hoger cijfer. Want, ons succes zit niet in het recht van een medewerker en dat van de werkgever, maar in hun wederzijds belang. We kijken dus niet alleen naar het juridische deel, maar vooral naar een traject waarbij de werknemer er weer toe doet én waarmee ook een (andere) werkgever weer verder kan.
Dus werkgevers: jullie horen van ons.
Kandidaten: bedankt voor jullie prachtige cijfer, dit maakt ons nog gemotiveerder om het juiste te doen!
Chris Oosterhuis
Eigenaar en oprichter Set in
